mia-maria

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Angelina - 17 juni 2012 21:42

Kan ni som läser dethär hjälpa mej med vad jag ska ha för profilbild på fb?  (vilket stort problem asså ;)

nej men jag har haft den gamla ganska länge tycker jag, så skulle gärna ha en ny nu. Men man vill ju inte byta om det blir sämre... massa onödit tjafs om en profilbild, men jaa, det är så ibland ;D

Ni får gärna slänga in en kommentar :)


1


2

 
Av Angelina - 17 juni 2012 17:24

I lördags cyklade jag, Hanna, Alexandra o Emma till stan för att först titta på Hannas fotisträningar, och sedan typ shoppa. Vi for och äta till subway, det var första gången jag åt där. Det var gott, men kanske ingen favorit direkt. Sedan for vi till några butiker, och till sist for vi till en strand och sola o. fota.

Resten av kvällen cyklade jag o Alexandra runt i Larsmo x)


solare från Seppälä   B)


shorts från Wautsi



t-paita från Seppälä



topp från Wautsi


fjollfjoll ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards