mia-maria

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Angelina - 19 juni 2012 22:41


sjukt braa :D

Av Angelina - 19 juni 2012 21:24

SENASTE: Dryck: saft Telefonsamtalet: Hanna SMS: Mamma Sång du lyssnade på: someone like you Gången du grät: förrgår.
 
HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: ne?
Varit kär?: ja
Förlorat någon speciell person: jo
Varit deprimerad: ? beror på hur brutalt ?
Varit så trött att du somnat sittandes: jo?
 
DINA TRE FAVORITFÄRGER: blå, röd, gul? 
I ÅR HAR DU: Lärt känna en ny vän: Nej int nån riktit nära Fått ditt hjärta krossat: njää... Skrattat så att du har börjat gråta: ihihi ^^ Träffat någon som förändrat ditt liv: jo nog nån som har förändrat på så vis så att den personen är i mina tankar dagligen Insett vilka som är dina äkta vänner: <3  Fått reda på att någon har pratat om dig: jepp Kysst en kompis: ysch xD
BLANDAT: Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder int MSN nå mer så ork int räkna. Hur många barn vill du ha: 3 sku va lagom?! :) Har du några husdjur: krankka -.- Vill du ändra ditt namn: Nej Vad gjorde du under din förra födelsedag?: Had kalas fö kompisa Vilken tid vaknade du idag: låg länge vaken o int kunde sova... Vad gjorde du igår runt midnatt: försöka sova? Senaste gången du träffade din pappa: Idag En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Någonting. Vad lyssnar du på just nu: Inget just nu, är för koncentrerad på att laga dethär x) Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jou Vad gör dig irriterad just nu: vet int? Vad är ditt namn: Angelina Mia Maria Sundqvist Singel/upptagen: Singel Stjärntecken: Fiskarna Kille eller tjej: ja e no tjej xD Grundskola: 3 olika Gymnasie: inget sånt ennu :) Hårfärg: Brunett Långt eller kort: mittemellanlångt Längd: 165 ? Vad gillar du gällande dig själv: ehm? Piercings: no Tatueringar: nejj Höger eller vänster: höger
 
DIN FÖRSTA:
Operation: har aldrig opererats nåt allvarlit
Piercing: -
Tatuering: -
Bästa vän: Elin o Sabina :) <3
Sporten du spelade: vet int?
Husdjur: kanin
Vaccination du minns: öhh.?
Konsert: ?
Förälskelse: XD
Alkohol du drack: cider
 
JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget heller
Är du på väg att: skriva dethär klart
Lyssnar du på: mina tankar
Väntar du på: midsommarafton :) taagggaaaa!! <3
 
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Säkert nångång
Vill du gifta dig: Jo, tror no de!
Karriär i åtanke: Vet int riktit, nåt me bra lön ;)
 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: både&
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda igen
Snygg mage eller snygga armar: xD
Tatueringar eller piercingar: inget av dem :)
Känslig eller inte: lagom
Ragg eller förhållande: kanske förhållande
Bråkstake eller tveksam: mittemellan e bäst ^^
 
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej det har jag int
Tappat glasögon eller linser: typ, beror på hur man menar
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: haha, jo!
Gillat din killkompis (mer än som vän): lite
 
TROR DU PÅ:
Dig själv: säkert?
Mirakel: beror på vad, o kanske :)
Kärlek vid första ögonkastet: elr ska jag gå förbi dig en gång till?
Himlen: jo
Tomten: absolut :)
 
SVARA ÄRLIGT: Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej! Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: jo om det är helt rätt så joo! Vad kan du verkligen inte leva utan?: vänner, telefonen, mat xD Vad vet inte så många om dig?: Att jag dissat en "kan vi bli ihop-fråga" med anledning att jag bakar och inte har tid. Gick kanske på 2:an men lite humoristiskt nu senare x)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards