mia-maria

Alla inlägg under juli 2012

Av Angelina - 31 juli 2012 19:03

Ja, det är jag. Beklagar sorgen, hoppas att ni inte dog. Skämt åsido ;)

På senaste tiden har jag jobbat, varit med kompisarna, simmat o taggat för humle som startar nästa veckas fredag! Ska bli så awesome :D Har inte så mycket att säga nåmer, förutom att jag kom hem cyklandes för en stund sen typ 3-4 km i ösregn, och det menar jag verkligen ÖSREGN. Det bara hällde ner...

Men nåja, efter regn kommer solsken :)

Av Angelina - 23 juli 2012 14:37

...nästan.

Kom för en stund sen hem från "jobbet". Jobbet består av att dra upp vass från en strand. Det är ganska tungt, men jag får ta paus när jag vill (Y) :) Jag började imorse kl. 9 och for hem kvart över 2. Ja, intressant eller hur? ;)

Imorgon ska jag dit igen. Och antagligen nästa dag. Och nästa. Men nångång tar det väl slut :) (Då det tar så länge, inte kan det väl bero på att jag är långsam?!) xD
Ha det bra!  

Av Angelina - 20 juli 2012 23:57

här har jag packat ihop resten av bilderna :)


luta dej tillbaka och njut! XD


               

många egopix på stranden, javet xD

   

min lillebrors sjuuuuukt roliga humor ;)

                           

Av Angelina - 20 juli 2012 23:52

Kolmården
(ursäktar på förhand för den usla kvaliten på vissa bilder)

random bilder igen ^^

                                                                                                                                             

Av Angelina - 20 juli 2012 23:28

Varning för random bilder utan värde!



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


   



 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


   



   


Av Angelina - 8 juli 2012 10:39

(den här bilden råkar vara från storsand och inte från Sverige, men det är väl en fin bild, spela roll då varifrån XD)


Nu far vi snart iväg med husbil ner till typ Åbo eller nåt (har inte det där riktigt på klart ennu men ^^) o sen imorgon far vi över med båt osv. kan berätta mer då jag kommer hem om en vecka :) Tar förstås med kameran så ni får bilder då också :) Men ha det bäst! :D

Av Angelina - 5 juli 2012 10:31

Här får ni några random låtar som jag gillar :)






Av Angelina - 3 juli 2012 10:38

Är du en riktig tjejig tjej..
 
[] Du har fler än 5 nagellack.
[] Du har en parfym som kostade mer än 500. ...
[] Du har lösnaglar/ haft
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på mobilen
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[/] Du brukar gå på stan med din mamma.
[x] Du har haft rosa på ditt rum.
[] Du har färgat håret
[/] Du har slingat håret
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[] Du dansar när du är ensam hemma.
[] Du går nästan aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[] Du älskar att gå till frisören.
[] Du solar hellre än att bada.
 
DU ÄLSKAR:
[x] Skor
[] Färgen rosa.
[x] Shopping
[] Dekorationer
[x] Speglar
[] Skolan
[x] Delfiner
[/] Disneyfilmer
[] Ljus
[/] Blommor
[] Mjukisdjur
 
Shoppar på:
[] MQ
[] Kompaniet
[] Victoria's secret
[x] H&M
[] Aima
[] New Yorker
[x] Gina Tricot
[] NK
[] Top Shop
[x] JC
[] BIK BOK
[/] Kappahl
[] CUBUS
[] Sisters
[] ida, josefine
[/] lindex
 
DU SÄGER OFTA:
[] Whatever
[] Oh my god (omg)
[x] Vet inte
[] Cute
[x] Hot
[x]Typ
[] Visst
[x] Säkert
[] same shit
[] Ofta
[] Daaah
[x] LOL
[x] Jaha
 
LÄSER:
[/] Frida
[] Cosmopolitan
[] Glamour
[] Elle
[] Gogirl
[] Bravo
[] Julia
[] Wendy
[] Bravo girl
[] Star Flash
[] OKEJ
 
DU GILLAR DESSA FILMER:
[] Elizabetown
[/] Eva och Adam
[] Freaky Friday
[] Twilight/New Moon/Eclipse
[] Walk To Remember
[] Remember me
[] Where The Heart Is
[] Just My luck
[] John Tucker Must Die
[] The holiday
[] Girls United
[] How To Lose A Guy In 10 Days
[] Hannah montana the movie
[] In time
[] Knowing
 
DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[] Lost
[x] Top modell
[] Project Runway
[] Desperate Housewives
[] The Simple Life
[] Men In Trees
[] 8th & Ocean
[] Laguna Beach/The Hills
[] Nip/Tuck
[] Gilmore Girls
[] One Three Hill
[/] Idol
 
[]0-15 du är kille
[x]16-25 killtjej
[]26-35 vanlig tjej
[]36-44 fjortis varning?
[]45-69 fjortis bitch?
[]70-94 värsta fjortisen ever!
 
Jahapp, jag blev en killtjej! Men jag tror inte att mina kompisar skulle hålla helt med.. ;)

Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards