mia-maria

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

ALLA tjejer gör testet

Av Angelina - 3 juli 2012 10:38

Är du en riktig tjejig tjej..
 
[] Du har fler än 5 nagellack.
[] Du har en parfym som kostade mer än 500. ...
[] Du har lösnaglar/ haft
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på mobilen
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[/] Du brukar gå på stan med din mamma.
[x] Du har haft rosa på ditt rum.
[] Du har färgat håret
[/] Du har slingat håret
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[] Du dansar när du är ensam hemma.
[] Du går nästan aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[] Du älskar att gå till frisören.
[] Du solar hellre än att bada.
 
DU ÄLSKAR:
[x] Skor
[] Färgen rosa.
[x] Shopping
[] Dekorationer
[x] Speglar
[] Skolan
[x] Delfiner
[/] Disneyfilmer
[] Ljus
[/] Blommor
[] Mjukisdjur
 
Shoppar på:
[] MQ
[] Kompaniet
[] Victoria's secret
[x] H&M
[] Aima
[] New Yorker
[x] Gina Tricot
[] NK
[] Top Shop
[x] JC
[] BIK BOK
[/] Kappahl
[] CUBUS
[] Sisters
[] ida, josefine
[/] lindex
 
DU SÄGER OFTA:
[] Whatever
[] Oh my god (omg)
[x] Vet inte
[] Cute
[x] Hot
[x]Typ
[] Visst
[x] Säkert
[] same shit
[] Ofta
[] Daaah
[x] LOL
[x] Jaha
 
LÄSER:
[/] Frida
[] Cosmopolitan
[] Glamour
[] Elle
[] Gogirl
[] Bravo
[] Julia
[] Wendy
[] Bravo girl
[] Star Flash
[] OKEJ
 
DU GILLAR DESSA FILMER:
[] Elizabetown
[/] Eva och Adam
[] Freaky Friday
[] Twilight/New Moon/Eclipse
[] Walk To Remember
[] Remember me
[] Where The Heart Is
[] Just My luck
[] John Tucker Must Die
[] The holiday
[] Girls United
[] How To Lose A Guy In 10 Days
[] Hannah montana the movie
[] In time
[] Knowing
 
DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[] Lost
[x] Top modell
[] Project Runway
[] Desperate Housewives
[] The Simple Life
[] Men In Trees
[] 8th & Ocean
[] Laguna Beach/The Hills
[] Nip/Tuck
[] Gilmore Girls
[] One Three Hill
[/] Idol
 
[]0-15 du är kille
[x]16-25 killtjej
[]26-35 vanlig tjej
[]36-44 fjortis varning?
[]45-69 fjortis bitch?
[]70-94 värsta fjortisen ever!
 
Jahapp, jag blev en killtjej! Men jag tror inte att mina kompisar skulle hålla helt med.. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelina - 20 juni 2014 12:59

Har haft paus i ett halvt år, tänkte att jag skulle börja skriva igen! Lagom till midsommar!   Idag är det alltså midsommarafton, och hittills har jag bara suttit framför datorn. Hela familjen befinner sig på olika platser, och jag stannade h...

Av Angelina - 28 december 2013 20:13


#falcon #marshall #awesome #blevsjuktöverraskad #funnymoment   Haha jaa, jag blev riktigt överraskad när jag fick sådana paket :D Taack tomten ;) ...

Av Angelina - 6 december 2013 13:08

Av Angelina - 1 december 2013 14:06

Welcome december, be great! Igår var jag på Emmas kalaas, den fjortisen blev 15 mittiallt ;) :* (GRATTIS) Senare for vi till öppet på lillajulspartaj (så kan man väl uttrycka det?) det var nog riktigt trevligt! I en lillajulklapp som jag fick...

Av Angelina - 27 november 2013 19:28

  Idag är det ju onsdag, vilket är lillöödaan, sen kmr torsdag, och då är det ju nästan fredag och sen blir det helg! He gällder att si he positiiva ;) Igår var jag så duktig så ja skaffa gymkort (mamma betala, tack!) så jag for me alexandra o...

Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards