mia-maria

Alla inlägg under september 2012

Av Angelina - 27 september 2012 18:04


Ja, exakt eller hur?
Men nu har jag jättetråkigt... vad ska jag göra? Fast jag skulle kunna kolla en film... men vilken? Har nån en bra film på lager? Isåfall skulle jag vara superduper tacksam för svar! Skicka gärna en kommentar på mitt tråkiga och onödiga inlägg och rädda min kväll och ja, nu ska jag sluta svamla. Ha det bäst och glöm inte att kommentera! :)

Av Angelina - 26 september 2012 15:03

Ojdå, en vecka sedan senaste inlägget :S
Men jag har inte gjort så mycket denhär veckan, förutom att jag haft feber och haft kemi- och tyskaprov. Med andra ord, endast roliga saker. Men däremot en rolig grej är att idag fyller någon fjortis...

GRATTIS HANNA! :D <3


ååh due så söt :) ^^ Menmenmen nu e du 14, halvvägs till 28! :D wiii! ^^ hoppas du blev uppmuntrad av mina väl valda ord XD XD :*

Av Angelina - 18 september 2012 14:18

På musiktillvalet som jag har den här perioden på åttan så håller vi på och lär oss att spela 21 guns av Green Day, jag spelar keybord i den :)



o här e lite andra låtar som e bra :D


The Script ft. will.i.am - Hall of Fame


Switchfoot - Your Love Is a Song

Av Angelina - 13 september 2012 20:34






 



Som ni märker så är Converse my favourite :)
(bilder ofc från Google)

Av Angelina - 13 september 2012 20:16

Jag och Moni fick lite partyfeelis idag på finskalektion då "Glad you came" med The Wanted kom i centralradion i skolan. Det är oftast bara "normala och tråkiga" låtar, så därför blev vi typ överlyckliga! Tack Emma o Soffan som valde låt!! Och så hade de några fina engelska livs-citat (jag kallar dom det) som dom läste upp också, typ som
Smile for this moment, this moment is your life!
Sista timmen hade vi 1500m löptest på gympan, i regn. Men det gick nog helt ok, hade förbättrat med 45s sedan förra året så var nog nöjd fastän jag inte fick så jättebra tid. Efter att jag sprungit började det ösregna, så innan vi var inne i skolan liknade vi dränkta katter. Typ. Sedan var det bara att sätta flinet på och cykla hem!
På kvällen for jag med på någon sorts hiphop danskurs som startade idag. Fast jag inte hängde med i allting o fastän jag fick jättesjuka knän så var det riktigt roligt! :)

Av Angelina - 7 september 2012 22:11

Aaaah vad bra film :D (kan ju inte eventuellt bero på att jag tycker att Taylor e skitsnygg, nejnej ^^) Men ni kan ju kolla in trailern om ni vill! Jag kollade filmen på swefilmer :)


Av Angelina - 2 september 2012 20:38

Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards