mia-maria

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Angelina - 28 februari 2013 21:18

Har städat inför morgondagens kalas, har också hunnit vara till Kokkola ett varv. Där köpte jag två svarta JC-toppar + ett par svarta högklackade skor för typ utomhusbruk. Dom är dock i något mocka-liknande material så måste nog vänta innan jag kan använda dom, annars förstörs dom av vattnet och snön. Är lite tråkig så har inga bilder nu, lat som jag är ;).
Imorgon blir jag 15! Jag kommer aldrig bli yngre än vad jag är idag, jag blir bara äldre. Lite sad, men är faktiskt inte så värst deprimerad för det ^^  Senare får jag ju ta mopedbilskörkortet också då snön och isen varit och farit = nicee (;



    Så här har man också varit en gång! xD

Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards