mia-maria

Alla inlägg under juli 2013

Av Angelina - 18 juli 2013 10:05



Av Angelina - 12 juli 2013 23:32

Kom just hem från xodus, har haft rippiträff där med typ hälften av konfirmanderna. Ledarna hade några sketcher och lekar, sedan bad och sjöng vi, efteråt tittade vi på ett bildspel från rippi-lägret. Vi fick också alla varsitt exemplar av årets konfirmand-gruppfoto. Själva rippiträffen avslutades med "hamburger-party" ^^ Senare lämnade jag och några andra kvar där till halv tolv. Det var trevligt :)

Imorgon ska jag och mina kompisar på en "ungdomsdag" vid hamnen, med bl.a volleyturnering. Jag och Malin ska kanske uppträda med en låt på open stage (om de har någon sådan xD), vi ska framföra ''Angels on the moon'' som jag postade i förra inlägget. Får se hur det blir med det :D

På kvällen är vi det s.k "Lovsångs-teamet" och vi ska spela ca. 7 låtar. Wish us good luck! xD


          ~förrasommaren~

Av Angelina - 10 juli 2013 14:09

Clouds - Redrama


Angels on the moon (Don't tell me if I'm dying) - Thriving Ivory

Av Angelina - 10 juli 2013 13:08

Igår köpte jag en gitarr, en svart metallsträngad Fender.

Nackdelar med den är att det syns genast fingeravtryck när man tagit i den, den har ingen "utgröpning" för de högre fretten, och det är lite svårt att få den helt stämd. Men annars är jag helt nöjd :)


Av Angelina - 5 juli 2013 10:04

Nu är det bara så att jag ska ha en gitarr! Vi har nog en här hemma men den börjar bli lite gammal och man vill ju ha en egen. Har sparat pengarna som jag fick till konfirmationen för att köpa någonting som jag vill ha, och nu är det en gitarr som passar där. Först visste jag inte om det var en systemkamera eller en gitarr som jag skulle spendera pengarna på men jag valde gitarren eftersom mammsen har en system så... ^^


Tänkte mest på att köpa en akustisk Ibanez, men får väl se vad de har att erbjuda vid stan.

Hehe jag vet inte vilken jag tycker är snyggast, alla typ!


Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards