mia-maria

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Angelina - 8 augusti 2013 13:31

Wiihaa :D
ska snart sticka iväg till smarket och köpa nå gott att ta med.
Har inte gjort så mycket idag, har nästan läst klart en gammal bok som heter "Karens val". Helt bra!
Ja, solen tänkte nästan komma fram idag, men den försvann lika hastigt som den kom... :/ nåjaa men nog blir det sommar ännu det här året! :) Nu svamlar jag bara så jag tycker vi avslutar med en låt. Ha så bra nu dehär sista lediga dagarna och NJUUT för du kommer aldrig bli yngre. (Jag är ganska känd för att ge deprimerande komplimanger på födelsedagskort...) hehe ^^


#förraåretpåhumle

Ja tycker nog vi e grömt vackra. Speciellt jag. Jag övade faktiskt länge på detdär.


Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards