mia-maria

Alla inlägg under juni 2014

Av Angelina - 20 juni 2014 12:59

Har haft paus i ett halvt år, tänkte att jag skulle börja skriva igen!

Lagom till midsommar!


Idag är det alltså midsommarafton, och hittills har jag bara suttit framför datorn.

Hela familjen befinner sig på olika platser, och jag stannade hemma.

Så tragiskt ska jag nu inte ha det hela dagen! Kör nog senare iväg till kompisen 8 km bort.


Som sagt sitter jag framför skärmen, och lyssnar på min gamla Spotify-spellista.

Ganska trevligt att minnas vad jag lyssnade på förut!

Hittade bl.a Angel med Akon, den e ju alltid lika känsloframkallande!

~Way above the clouds in the sky singing~


Men. Tillbaka till 2014.

Hörde denhär närproducerade och vältajmade låten på Spotify för nån vecka sen.

Den är så underbar!


Önskar alla en riktigt minnesvärd midsommar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag heter Angelina, är 16 år och stolt finlandssvensk. Jag gillar allt med musik. Själv spelar jag piano, gitarr och sjunger lite. Drömmer om att kunna skapa häftiga låtar. Jag gillar också att spendera tid med min familj och mina fina vänner.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards